St.E.M.
03.34
Van 2003 tot 2004
TML voerde een verkennende literatuurstudie uit naar mobiliteitsstrategieën ter vermindering van verkeersvolumes, waarbij praktijkvoorbeelden werden vergeleken met de situatie in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest om de toepasbaarheid en haalbaarheid van maatregelen te beoordelen.
Voor het Brussels Instituut voor Milieubeheer (BIM) werd in 2004 een verkennende en vergelijkende studie uitgevoerd voor een mobiliteitsstrategie i.f.v. het milieu in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het was een literatuurstudie naar praktijkvoorbeelden van maatregelen om de verkeersvolumes op de weg te verminderen. Naast een beschrijving van de casestudies werd de vergelijking met de situatie in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest gemaakt, zodat een inschatting gemaakt kon worden van de toepasbaarheid en haalbaarheid in Brussel, of van eventuele verbeteringen indien een gelijkaardige maatregel reeds in Brussel werd ingevoerd.
Voor het Brussels Instituut voor Milieubeheer (BIM) werd in 2004 een verkennende en vergelijkende studie uitgevoerd voor een mobiliteitsstrategie i.f.v. het milieu in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het was een literatuurstudie naar praktijkvoorbeelden van maatregelen om de verkeersvolumes op de weg te verminderen. Naast een beschrijving van de casestudies werd de vergelijking met de situatie in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest gemaakt, zodat een inschatting gemaakt kon worden van de toepasbaarheid en haalbaarheid in Brussel, of van eventuele verbeteringen indien een gelijkaardige maatregel reeds in Brussel werd ingevoerd.