MER verbinding N10 en R11 Krijgsbaan
18060
Van 2019 tot 2025
De nieuwe verbinding tussen de N10 en de R11 moet Mortsel en Borsbeek ontlasten van doorgaand en zwaar verkeer. TML is verantwoordelijk voor de discipline Mens-Mobiliteit en analyseert de impact van de nieuwe weg op het verkeer door middel van verkeerstellingen en modelberekeningen.
In het kader van de eventuele aanleg van de nieuwe verbinding tussen de N10 Liersesteenweg en de R11 Krijgsbaan voeren wij samen met onze partners een plan-MER uit. Doelstelling van deze verbinding is om specifiek de doortochten van Mortsel en Borsbeek te ontlasten van doorgaand (sluip)verkeer en zwaar verkeer in het bijzonder.
TML staat in voor de discipline Mens-Mobiliteit. We zullen specifieke verkeerstellingen uitvoeren en combineren met inzichten uit modeldoorrekeningen om de impact van de nieuwe weg op de verkeersafwikkeling in een ruim invloedsgebied te bepalen. We besteden extra aandacht aan de vormgeving van de aansluitingen van de nieuwe weg met de R11 en met de N10, zowel wat betreft de doorstroming als de verkeersveiligheid.
In het kader van de eventuele aanleg van de nieuwe verbinding tussen de N10 Liersesteenweg en de R11 Krijgsbaan voeren wij samen met onze partners een plan-MER uit. Doelstelling van deze verbinding is om specifiek de doortochten van Mortsel en Borsbeek te ontlasten van doorgaand (sluip)verkeer en zwaar verkeer in het bijzonder.
TML staat in voor de discipline Mens-Mobiliteit. We zullen specifieke verkeerstellingen uitvoeren en combineren met inzichten uit modeldoorrekeningen om de impact van de nieuwe weg op de verkeersafwikkeling in een ruim invloedsgebied te bepalen. We besteden extra aandacht aan de vormgeving van de aansluitingen van de nieuwe weg met de R11 en met de N10, zowel wat betreft de doorstroming als de verkeersveiligheid.